- helgen

jag hinner aldrig att skriva inlägg på helgerna så det blir ett långt på söndagen ! :)
i fredags så kom kevin vid halv 7, så då hämta vi han vid tåget, när vi kom hem så åt vi mat och prata vldigt mycket. sen kollade vi på idol och cirkus möller. vid 12 somnade vi troja, jag var skit trött! sen på lördagen så vakna vi vid halv tio tiden. vi käka frukost  sen gick vi ut för vi skulle hjälpa pappa lite med garaget han håller på att göra om :) sen duschade vi och gjorde oss ordning sen for vi på hockey, och timrå vann i på straffar. Kim Hirschovits straff var ju sjukt snygg! aja sen åkte jag till Mattias och Kristina för mamma & pappa var där, vi gick hem vid tolv för jag var så trött. idag vaknade jag vid 9 så nu sitter jag här och ska snart gå ner och äta frukost. sen ska jag ut och hjälpa pappa igen!:))
Förresten idag har jag och Kevin varit tillsammans i en månad! :) <3
hare bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0