- sundsvall

IDAG vaknade jag vid halv nio hos johanna så då gick jag upp och gjorde ordning mej sen gick jag till big boy och mötte klassen där, sen stack vi till västermalm:) jag valde vård och omsorgsprogrammet. sen gick vi och åt på big boy :D jag åt ett lyxmål, oh fyfaan va mätt jag blev iallafall! stor fet hamburgasre och strips :P huvva! aa sen gick viu tillbaka till västermalm och gick på stil, hälsa och spa :) det var skit mysigt där:) sen när vi var klar så gick alla på stan, sen åkte dom flesta hem med bussen 16.20 men jag stanna i stan för jag skulle köpa kläder med mamma :) jag träffade älsklingen en sväng också :)) sen åkte jag johanna och mamma till birsta och handla massa saker :) 2 skor till med, nobellfestkläder, kollegieblock, tuggummin och lucia saker :) NU ska jag ta och natta jah :) IMORGON ska vi ha Lucia på knutsgårn för gammlingar sen äre luciaträning från 8-10 hihi :D sen sover jag hos Julia! :)) PÅ LÖRDAG MORGON ska vi gå på julmarknad med julias syskon på kiosken:) sen kommer kevin till mej:) på söndag äre luciaträning igen och sen ska jag hjälpa pappa med garaget :D toppen helg?! elle hur :)) nu slipper jag ta hela helgen PÅ SÖNDAG för nu har ni fått den ;) godnatt folket! pussss på rumpan!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0