- vänner är allt

min bästa vän
jag har egentligen inte bara en, jag har flera
för det finns så mycket som gör dom till en av mina bästa på olika sätt
finns ingen av dom som är den andra lik
för under hela min tid, har jag fastnat för vissa
och jag känner att jag inte kan kalla dom för bara en vän
dom har sina sidor som gör att jag väljer dom framför andra
och dessutom tror jag inte bara dom är mina bästa vänner
jag tror att dom är världens bästa
så jag kan säga,
emilia, hanna, frida & rasmus
nu vet ni att ni rankar min topplista.

sen har jag en, som jag egentligen inte kan kalla bästa vän
utan som mer är som en del av mig
vi är väldigt lika hon och jag
vilket gör till att jag faktiskt står kvar här idag
för det finns en tjej som bar mig på sina egna axlar
när jag själv inte längre orkade
och du, jag vet att jag inte nämnde dig ovanför
istället tillägnade jag dig något alldeles eget
men du är mer än solklart en av mina bästa, julia sperring


Kommentarer
Postat av: Jullis

Åhhh, viktoria du är också bäst! Jag älskar dej, jag har alltid kul med dej och jaa vi är lika på många sätt, du kan prata med mig om allt, de vet du!! :) <3

2010-12-16 @ 17:49:03
Postat av: frida

ååååh vickis, du är en av dom bästa! :) <3

2010-12-22 @ 20:04:54
Postat av: Anonym

ååååh vickis, du är en av dom bästa! :) <3

2010-12-22 @ 20:05:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0