- ohhhh ! :))

Igår vart det en jätte lyckad kväll! :)
MENY:
förrätt: stödebröd med fyllning
varmrätt: potatisgratäng & kött
efterrätt: youghurt med pepparkakssmulor och en skiva apelsinklyfta.
allting var väldigt förutom efterrätten som var som en frukost.
resten av kvällen dansade vi till jätte hög musik och hade jätte kul :D den låten som spelades mest var mikrofonkåt.
idag gick dagen jätte fort, så när jag kom hem så gick jag och la mig och sov till halv fem så de var skönt. sen duschade jag och åt mat:) snart kommer älsklingen och då ska vi kolla på idol, och jag hoppas och tror på Jay!
imorgon sover jag hos frida, vi åker på bäverrocken klockan 7 i matfors på kvällen & det kommer bli flummigt och roligt! ;) jag älskar min Frida!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0