- Lucia

hemma efter 2010´s sista luciatåg! :) det var sist & bäst! jag har köttmärken i pannan efter kronan som gör jätte ont, och stearin fulla hårbotten och håret.. men de var kul! :) jag var rädd att allt bara skulle gå skit för mig för att imorse kunde jag inte prata, och idag blev jag jätte snorig så de bara rann hela tiden, så jag har gjort av med en toalettpappersrulle på några timmar.. sen är jag ju allergisk mot valle, så när jag är förkyld så blir jag allergisk också, så jag nös kanske 50 gånger på några minuter så jag var ju livrädd att jag skulle nysa med alla ljus på huve.. aja det gick iallafall bra som tur var! men imorgon blire nog ingen skola för mej för att jag vill bli frisk innan jul :) så nu ska jag kolla på pensionärsjävlar sen sova :)
Hela Luciatåget
en röd crescent
jag & Sofia sjunger
jaaaaaaag
Ida & Ida
Frida & Emilia
Linda & Hanna
foootboll
sådär sluta de :))
JÄTTE KUL VARE IALLAFALL SKIT BRA BRUUUDAR!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0