- LOOV snart

nu är det nära till lov! idag har vare en väldigt slapp dag:) först stog jag i café i en timme sen halv 10 så gick våran mentorsgrupp och fika hos våran mentor och kolla på en film som hette 30 days of of night dark days. konstig titel men den handla om vampyrer men de var faktiskt bra! se den ;)
sen gick vi tillbaka till skolan och åt lunch sen mötte vi lärarna i basket, vollyboll och ambasaden :) tog dom i ALLT! världsklass :D när jag kom hem så gick jag till Anneli (faster) och spelade lite wii och va med Charlie, han är så gullig :) nu ska jag äta lite mat sen vet jag inte riktigt vad jag ska göra.. shit imorgon får vi betygen?! inte bra, man får ju hoppas att man bli överraskad :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0