- Julia & Frida ! ♥

ja hej! igår var ju jag Frida och Julia till matfors för att gå på bäverrocken, men de söög totalt! det var fram flyttat en halv timme och när vi var där i början så kom de typ 20 pers, det var ruskigt pinsamt :P aja men sen gick vi till preem och träffa Emelie och Felicia :) vi var med dom ett tag och käka pizza, sen åkte vi hem klockan halv elva. vi var hemma hos frida vid 11 och då la vi oss och kolla på sunes jul! min favorit film! dom blev less på mig för jag sa typ hela filmen innan dom sa meningarna :) men de går inte att låta bli när man kan :P jag garva ihjäl mig vid tolv när julias säng braka och hon åkte i golvet, de var så jävla kul! aja vi vakna vid 9 och då starta jag dagen med godis och trocadero som inte var så bra kanske men aja, vi åt frukost jag och frida efter julia hade åkt hem, det var gott! vid 1 åkte vi på knutsgårn för vi hade lucia där för dom äldre :) sen hade vi lucia träning på Bethel från klockan 15-21. det var värt de men jobbigt. det kommer bli skit bra iallafall :) nu ska jag sooooova!  godnajt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0