- Julen

Nu ska jag börja..
jag vakna vid halv tio imorse. jag gick ner och där satt johanna och mamma och fikade, så jag gjorde te och satt mej jag också :) sedan åkte vi till gammelfarmor för att byta julklappar :) sedan åkte vi hem och fixade inför kvällen. då kom mammas släkt så öppna vi paket och åt julbord :) men precis när dom kom och hade klätt av sej så snubbla mormor på hundgrinden så hon slog huve i trappstegskanten, och fick blåöga... så det började inte så bra men det hände inget mer med henne hon mår fint nu! :) vi hade ju våran julafton igår för att pappa jobbar på ambulansen idag så det skulle bli tråkigt om han skulle fått åka på larm när vi skulle öppna julklappar så vi öppnade allt igår :)
jag fick:
en filt
mascara
kajalpennor
läppglans
ögonskuggor
parfym
krämer
halsband
tavla
skoterställ
handskar
vantar
strumpor
bh
trosor
tights
bokstäver som man har på väggen
tjocksockar
(rånarluva)
jag vart jätte nöjd med mina klappar :) hoppas ni har haft en lika mysig jul som jag :)
nattinatti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0