- helgen

min helg har varit jätte bra :) Kevin kom på fredagen vid 3 och då åt vi mat och myste och kolla på robinsson, på lördag vare meningen att han skulle hem för han skulle upp tidigt idag men han stannade och sov hos mej istället :) han ärå för gooo! jag älskar min kevin ! <3 igår så åkte jag, mamma och johanna till stan och var "model för en dag" och det var jätte roligt, synd bara att man inte vart bra på ett enda kort.. 60 stycken vare åh :S aja, snart kommer farfar & Liljan och lämna julklappar för dom ska till Karlskrona till jul :) imorgon ska vi möta lärarna i sporter hela dan. Vi ska kötta ner alla! hihi :) sen får vi jullov på tisdag klockan elva! skönt som bara faaaan :)

en bild blev de iallafall :)

Kommentarer
Postat av: Kevin Larsson

En av dom bästa nästan och bättre blir de ;)Älskar dig Viktoria, Ohh du du var ju braaa på alla kort! :D<3

2010-12-19 @ 20:50:55
Postat av: sofia söderberg

hihi, gullig kommentar där av Kevin! :) snygg bild! :D

2010-12-19 @ 21:59:57
URL: http://sofiasoderberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0